2009
In 2009 is Impro Marketing ontstaan, in eerste instantie met website als platform voor marketing.
2010
Lancering eerste webshop in Nederland en uitbreiding capaciteit van website ontwikkeling en design.
2012
Het groeimodel Internetbouwstenen wordt ontwikkeld en voor alle klanten toegepast.
2015
Impro marketing neemt meer personeel aan, ook de eerste online vindbaarheid workshops zullen in dit jaar plaatsvinden.
2018
Opening van webshops in Duitsland en Belgiƫ en uitbreiding van het assortiment.
2019
Zoals inname en vernietiging van defecte producten, klantenservice, ordermanagement
2020
Verminderen van het aantal diensten die te weinig specialisatie hebben, focus op kernactiviteiten.
2021
Impro Markting slaat in 2021 een andere weg in met betrekking tot het bouwen van websites en gaat mee in de ontwikkeling van apps: een Appsite. Een website is vanaf nu ook een app.
2023
Ontwikkeling van het generieke LEAD Gateway model dat ook zonder Google kan functioneren als vervanging voor het Internetbouwstenenmodel.
2024
Expansie in het distributienetwerk in Duitsland en Belgiƫ en het merkportfolio.